donderdag 23 juli 2020

Wat als de liefde over is




Je bent weer net zo enthousiast
als toen ik je net kende,
maar het is niet meer als toen
dat gaat niet meer,
sorry, dat kan ik niet meer.

We zitten aan tafel met de koffie
als toen ik je net kende,
nu zie ik je als een goede vriend,
het gaat niet meer,
sorry, wat jij wilt, dat kan ik niet meer.

Ik was blij met je berichtje,
leuk dat je me online gevonden hebt,
leuke foto heb je op je instagram,
je kinderen, de schatten
en Roy is weg, je zegt: het ging niet meer.

Ik weet nog dat je zei,
dat onze liefde altijd zou bestaan,
maar ik voel geen vlinders meer,
uitgefladderd,
ze vliegen niet meer.

Kennelijk ben ik niet meer dezelfde,
misschien geen jongen, geen mijnheer,
vaak teleurgesteld, hoe noem je dat,
ik zoek iets, ik weet niet wat,
sorry, sorry, wij twee, dat gaat niet meer.




Geen opmerkingen: