dinsdag 3 augustus 2010

Naar het strand

Eens kijken... welke string zal ik vandaag aan doen naar het strand? Die gele? Nee, die is zooo 2009, bah. Nee, ik neem de blauwe, past mooi bij mijn chocoladekantje.
Ik heb wat niet voor niks uren onder de zonnebank doorgebracht.
De tanden: mooi gebleekt, heb ik moeten financen, maar het resultaat mag er zijn, je moet een zonnebril op als ik naar je lach. Nu nog even een work out doen, want die mussels daar gaat het om on the beach. Verhalen over intelligente dames die naar een karakter kijken is onzin. Ze willen harde kabels, staaldraden.
Grapje zit er mooi.Links dragen of rechts dragen vandaag? Vandaag maar eens rechts, past mooi bij de pollutiek.
Tot slot nog een tattoo plaatje op mijn rechterbil met een onzin Chinese spreuk erop. Een Chinees karakter dat ik zelf heb mogen verzinnen, niet van echt te onderscheiden.
Nu op het strand. Ik ben er klaar voor. O, Sjeezus het gaat regenen, daar gaat m'n
imitsj. (En ik weet ook niet of mijn haarverf blijft zitten)

Geen opmerkingen: