maandag 19 juli 2010

Hoe zal een Baard mij staan?

Als vrijgezel kon ik natuurlijk alles vrolijk laten groeien. Alle vrijgezelle mannen
in mijn omgeving hadden een mooie sik als van een geit, maar ik dacht: dan vind je
nooit een vrouw, de baard is uit. Dat was begin jaren negentig. Ineens kwam toen het streepje in de mode. Een klein miniscuul lintje op de kin. Als je daar naar keek had je het idee dat het scheermes tijdens het scheren kapot was gegaan. Het was niet afgemaakt op de een of andere manier. Een paar jaar later vond Andre Hazes de baard rondom de mond uit. De sprekende bliep . Dat was niets voor mij. Al dat haar irriteert me en ik scheer het af. Desnoods scheer ik twee keer op een dag. Anja blijkt het met me eens te zijn. Ze zegt dat ze, indien ik zo'n mooie gekrulde moustache laat opkomen, dit 's nachts zal verwijderen met een schaar. Ze maakt daarbij het geluid van die schaar. 'Knip, knip,' zegt ze. Om te kijken hoe het staat zal ik mezelf dus eens moeten photoshoppen voor de lol.

Geen opmerkingen: