dinsdag 21 juli 2015

Zondagmiddag 19 juli in het openluchtheater van de Oude Kwekerij Alkmaar met oa FruitCompany

Afgelopen zondag trad ik op met mijn vrolijke vrienden van de FruitCompany en in het openluchttheater van de Oude kwekerij Alkmaar zat ergens een journalist die daar een vrolijk verhaal over schreef. Het was een leuke middag, twee uur lang muziek, akoestisch, van diverse artiesten. Het openluchttheater draait op geen budget en geen budget is ook echt geen budget. Vandaar dat er geen horeca is, geen water en geen wc. Het zonnetje maakte veel goed. Ik deed mijn best zo hilarisch mogelijk te zijn. Op de foto doe ik een selectie uit de greatest hits en ergens in het publiek zijn Anja en Thijs ook te zien. Dank Stichting de Oude Kwekerij voor deze mooie budgetneutrale middag. En ook nog bedankt voor die prachtige zonnebloem.



Geen opmerkingen: