maandag 25 januari 2010

Kaars voor het raam actie (vervolg)


Vandaag weer sneeuw en ijs, net of het nooit meer op zal houden. Helemaal vergeten hoe een
normale straat eruit ziet, met groen aan de bomen. Vanavond een oude doos met spirituele tijdschriften door zitten nemen. Heb ik gekregen van oud collega Ati. Ik word daar weer rustig van en het opent perspectieven. Van werken word je blik niet verbreed, van al die werkdruk
stomp je af denk ik. Maar goed, het huishouden helemaal alleen gedaan, gestofzuigd, gekookt,
af gewassen en tot slot een wasje gedraaid. Toen was er nog tijd om wat te schilderen. Ik heb nog wat opdrachten om af te maken. Een overleden kat voor een vriendin, een geliefde van een beeldhouwer.. zo is er altijd wel wat te schilderen, maar het blijft leuk. Ik zal ook weer eens wat aan de website doen, na de verhuizing. Het adres is nog steeds: http://www.sjoerdvanberkel.nl/ Ik heb de domeinnaam geclaimd. Er zijn meer Sjoerd van Berkels (kijk maar op internet) maar die waren te laat.
Nog een bericht ontvangen van Manon, partner van de om het leven gebrachte man. Ze zal ook een kaars voor haar raam zetten, want ze vindt het een goed idee. Da's mooi. In het onderzoek
naar de toedracht zit nog weinig vooruitgang. Met de kinderen gaat het goed, schrijft ze.
Ik hoop dat er meer mensen een kaars voor hun raam willen plaatsen. Maken we er een mooie
actie van. De 31e januari om negen uur ok?
Nu gaan we slapen en we hopen dat iedereen zoet zal slapen en zal dromen van het allermooiste
wat het leven op de planeet te bieden heeft. Iedereen een liefdevolle nacht!

Geen opmerkingen: