zondag 3 januari 2010

vervolg moord cataloniestraat, als je iets weet zeg het dan!

Een lieve reactie van de partner van onze vermoorde buurtgenoot gekregen. Ze bedankt me
voor de positieve reactie op het verschrikkelijke gebeuren. Ik ga haar reactie niet publiceren
vanwege privacy. Ik zag haar uit mijn keukenraam weleens voorbij lopen. Ik denk dat ze de kinderen dan naar school bracht. Wat gaat er in iemand om die op een dergelijke manier een
geliefde verliest? Ze spreekt ook haar medeleven uit naar de buurt. Ik hoop dat iedereen die
iets gezien heeft ook daarmee naar de politie gaat, vooral in het belang van de kinderen en
hun moeder. Voor hun verdere verwerking van alles is dit heel erg belangrijk. Dus als je iets weet, zeg het dan desnoods anoniem! Denk daarbij vooral aan die vier kinderen!

Geen opmerkingen: