zondag 2 januari 2011

Baby kleren


Ik haalde vandaag de was uit de trommel en tot mijn verbazing zat hij helemaal vol met baby kleren. Ik heb ze maar even opgehangen, het was wel mooi spul en heel klein natuurlijk. Ik heb een boekje over baby management voor vaders, met daarin de hogere baby kunde. Zal het helpen? Een beetje, de praktijk is natuurlijk de beste leermeester, maar wat ik eruit begrijp is dat je toch een aantal basis dingen moet weten. Het kleine wurm veilig in zijn/haar badje doen, veilig in de wieg leggen, het is toch heel klein en kwetsbaar. Zelf schijn ik ook een keer van de commode te zijn gerold, maar ik had geen schade hoor. Mijn zusje is ook eens uit haar hoogslaper gevallen en onder het gordijn gerold. Ze shreeuwde alles bij elkaar dus we wisten meteen dat het nog goed was. Toen was ze al wel wat ouder.
Ik was een vrolijke baby en ik kwam iets te vroeg op de wereld. Maar ik heb er nooit spijt van gehad.

Geen opmerkingen: