maandag 17 januari 2011

Baby news from Baby Berk

Hot News van Baby Berk.
Ik ben enthousiast aan het duikelen in mama's buik. Als papa zijn hand op de huid legt, dan voel ik dat en word ik zo blij! Nog even en ik mag het licht zien. Ik hoorde ze een paar dagen geleden praten over mijn jasje dat ik aan zal krijgen. Het wordt een uni sex jasje, want ze weten nog steeds niet wat ik ben. Ik ben benieuwd wat ze zullen roepen als ik ter wereld kom! Het jasje schijnt donkergrijs te zijn, mooi en stoer tegelijk. Ze hebben ook mijn badje opgehaald en als ik het zo hoor zijn ze klaar voor de lancering. Ik vertel ze nog maar niet wanneer ik van plan ben mijn veilige hol te verlaten. Dat moet ook een verrassing blijven.
Ik hoorde dat ik goed groei en ik moet binnenkort nog een keertje op de foto.
Zo, dit was even weer wat nieuws van mij, ik maak het goed en jullie horen snel weer van me! O ja: wie heeft er nog een box voor me zodat ik niet altijd in mijn wiegje hoef te liggen? Geef het antwoord maar aan mijn happy ouders, snap je?

Liefs van

BabyBerk

Geen opmerkingen: